måndag 3 oktober 2011

Ne jag är fan inte bitter.....

Här skulle det räcka med en jävla bild. Men jag är inte teknisk nog. Fast egentligen handlar det om att jag inte orkar ta mig tid att lära mig att va teknisk.

Men kan ni inte låtsas att det ligger en bild här.
Tänk er en öppen dörr. Och så mig på händer. För ett roligt sätt att ta sig genom en dörr är ju på händer.

Och samma grej med trappan. Man kan gå på händer i trappan. Tror dock det är farligare och svårare att gå nerför. Man slår sig så sjukt mycket om man skulle råka tappa balansen. Uppför är det inga problem.

Tanken är väl att jag egentligen ska rabbla sjukt många sätta på hur man kan gå igenom en dörr eller uppför/nerför en trappa. Jag har gjort det i mitt huvud.

Tycker detta är en löjlig uppgift som tar massa extra tid om man sätter sig ner och faktiskt gör den.
Men jag förstår varför vi gör det, tror jag iallafall. För att lättare kunna komma på massa ider till projekt arbetet antar jag. Visst kan väl va bra. Men som sagt va så har man nog redan massa ideer själv.
Har ju iof redan prövat de saker jag tidigare nämnde. Det har väl alla.

Jaha då har jag klagat lite till. På fredag kommer nästa blogg. Förhoppningsviss ska jag inte behöva klaga på alla extra uppgifter vi får då.



                                                                       "Turning the tide..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar