fredag 7 oktober 2011

Gaah är det redan fredag IGEN!

Jag känner mig sjukt tom på tankar efter den här veckan. Men ska väl försöka trycka fram några tankar iallafall.
Våran projketgrupp träffades i tisdags och la upp en plan för hur vi har tänkt oss det hela. Vi gick där ifrån med varsin hemläxa. Att fixa en berättelse från någon person vi känner.
Även idag prata vi ihop oss i gruppen. Vi fixade då ett exakt schema på vad vi ska göra när. Så nästa gång sätter det igång på riktigt. Nu är planerar stadiet över. Och nu börjar göra stadiet. Det kommer ta tid innan vi ens kommer se en gnutta av färdigt matrial. Allt kommer va kaos. Fast kanske lite ordnat kaos. Innan alla delar sätts ihop och blir till ett.
Jag tycker att vi i gruppen kommer överens skit bra, fast kanske beror på att jag jämt får min vilja igenom. Och menar inte att dom andra går med på det jag vill göra bara för att,utan dom tycker mina förslag är en bra ide. Fast egentligen kanske dom tänker onda tankar om mig redan nu. Ne skämt åsido, då hoppas jag dom säger att jag bossar för mycket.(Ni gör det va ?)


Får tänka till riktigt mycket nu för att komma ihåg vad vi gjorde vid handledartillfället. Men det slår mig till slut vad vi gjorde. Massa lappar och massa ord. För att sedan sätta ihop en gestaltning av utvalda ord. Jag och Edina som va lämnade åt ödet av resten av gruppen gjorde en liten sketch eller vad man ska kalla det för. Det är nice att vi är inne på samma grejer. Slippa målad konst och sånt strunt.
Tankar om detta, ärligt talat inga. Eller jo några. Jag tänker att det är skit bra som insperation av dom som sitter fast och behöver insperation. Men det ger mig inget då jag redan är inne på min banan och vet vad jag vill göra, eller vet vad vår grupp vill göra. Och jag tycker det är kul. Men man kan ju inte bara ha kul måste ju finnas ett syfte, eller!?

Den här veckan har jag lärt mig eller iallafall tänkt på att kanske ta lite mindre plats. Iallafall ibland, inte alltid för då tappar man sig själv på vägen.


                                                                                                  "Learn how to trust..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar