fredag 14 oktober 2011

Tiden går sjukt fort...

I veckan har vår grupp börjat komma igång. Tanken är att vi ska var klara med allt på måndag, så vi kan öva hela veckan. Får se hur det går har lite kvar. Går rätt snabbt om tekniken är på våran sida. Ingen av oss är speciellt tekniska liksom. Men ska nog bli bra endå.

Efter den här veckan har jag ändrat inställning på projketet. Från att ha tagit det seriöst till att typ inte bry sig så hårt. Bara ta det som det kommer.  För verkar inte som det är meningen man ska ta det så seriöst, iallafall inte när det gäller resultatet. Så här med så skiter jag väl i det och bara gör. Kraven verkar inte av så stora på resultat utan mer på process. Sjukt trist.  Jag får inte riktigt ihop det i mitt thuvud. Att man ska ta saker som det kommer på vägen likosm. Men för att komma nånstanns måste man ju endå ha ider å egna mål. Så det där med deras syn på process har jag svårt för. Alltid när man gör något så ser man ju ett resultat framför sig, är svårt att inte göra det.


Nu ska och min presentationsångest göra nått vettigt för i helgen ska jag skapa konst.



                                                                                               "What ever..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar